понеділок, 6 січня 2014 р.

Журналістка Тетяна Чорновол в інтерв'ю розповіла про подробиці свого побиття

Активістка Євромайдана стверджує, що били її професійно і прицільно

Журналістка Тетяна Чорновол після 2 тижнів після нападу розповіла про подробиці подій на Бориспільській трасі.На 13- ий день після побиття Тетяна Чорновол все ще перебуває в лікарні. Майже весь час спить . Лікарі називають її стан задовільним. Але кажуть , на відновлення потрібні ще 2 місяці. "Я відчуваю себе більш -менш. Не можу сидіти за комп'ютером , як починаю читати текст - у мене починається запаморочення . У мене знову-таки якась емоційна проблема .  " , - розповіла Чорновол в інтерв'ю ТСН.За її словами , в ніч на 25 грудня, коли на Бориспільській трасі помітила , що за нею стежать , відразу подумала про арешт . Коли ж машину почали таранити - зрозуміла - це - цілеспрямоване переслідування ."Я була сконцентрована , я намагалася вижити , бо зрозуміла - що події розгортаються таким чином , що , очевидно , це замовлення мене " , - згадала потерпіла журналістка.Головною її метою в ті секунди , каже Тетяна , було дістатися до будь-якого людного місця. Бігти з машини вона почала , зрозумівши , що ударів авто таки не витримало. Журналістка стверджує , що били її професійно - прицільно по голові , причому намагалися точно по скронях : "Я пам'ятаю , як у мене просідає ніс , я пам'ятаю , як він просто знищується. Я не можу зрозуміти , чому я стояла з опущеними руками і мене все цей час били по обличчю " .Тетяна переконує - нападники були впевнені , що вона мертва , тому й залишили її лежати на узбіччі. " У моїх легких було багато крові. А це означає , що я не дихала певний час. Деякий час на холодній температурі і я могла не піднятися " , - поділилася Тетяна.Тетяна Чорновіл була побита в ніч на 25 грудня. Міліція почала кримінальне провадження за ч.2 ст.296 ( хуліганство). Пізніше виробництво додатково кваліфікували за ч.2 статті 121 КК України - нанесення тяжких тілесних ушкоджень.27 грудня суд обрав запобіжний захід у вигляді утримання під вартою чотирьом підозрюваним у справі про побиття Чорновіл. Також 27 грудня затримали п'ятого підозрюваного у справі Чорновіл , проте він ще не постав перед судом. Пізніше в МВС заявили , що з ним у справі про побиття Чорновіл проводяться слідчі дії.





Джерело: http://vesti.ua/kiev/32191-zhurnalistka-tatjana-chornovol-v-intervju-rasskazala-o-podrobnostjah-svoego-izbienija

Немає коментарів:

Дописати коментар