середу, 8 січня 2014 р.

Патріарх Кирил розповів про диктатуру, терор і Євромайдан

На думку глави РПЦ революції ні до чого доброго не приводять

Патріарх Московський і всієї Русі Кирило прокоментував події на Евромайдане , в якому він бачить загрозу початку великих потрясінь в Україні ,  громадянським конфліктом і розколом країни.
За словами патріарха , основним завданням кожної революції є зміна еліт . Але він вважає , що ідеї , проголошувані революцією , " не є програмою насправді" . Священнослужитель нагадав про знамените гасло  революції " рівність , братерство , свобода " у Франції , куди пізніше " прийшов якобінський тероризм , а потім диктатура Бонапарта " .
Патріарх Кирило впевнений , що на Євромайданах в Україні присутня така ж енергетика . Він розкритикував священиків , які на барикадах " під'юджують народ ": " Це не церковне послання . Церква в будь-якій ситуації повинна служити миру і єдності " .
"Я розумію , що існує загроза поділу нації , загроза чергового витка громадянської конфронтації. Те , що ми зараз бачимо , - це революційна ситуація", - заявив священик і додав , що політичні події в Україні несуть в собі загрозу громадянської конфронтації і поділу нації , передає РБК- Україна .
"Те , що відбувається на Україні , дуже ранить моє серце. Для мене Україна це рідна країна , це рідний народ , це мій народ і моя паства. І те , що я зараз роблю , пов'язано з моїм внутрішнім духовним життям. Я молюся за Україну , я молюся за цей народ " , - сказав Патріарх Кирил.
Він підкреслив , що головне послання Церкви людям - це заклик до миру , до спокою і звернувся до жителів України із закликом зібратися і зосередитися . За словами Кирила , країна , що пройшла через революції , " повинна була б мати якесь щеплення проти такого способу вирішення політичних завдань".
Новорічне звернення Кирила . Останні події на Україні не послаблять духовної єдності історичної Русі , а братерські відносини росіян і українців будуть розвиватися. Таку впевненість висловив патріарх Московський і Всієї Русі Кирил, здійснюючи новорічний молебень у вівторок в Храмі Христа Спасителя.



Новини України

Немає коментарів:

Дописати коментар