середу, 15 січня 2014 р.

Леонід Кравчук в інтерв'ю журналу " Весті.Репортер " від 17 грудня 2014 розповів про перемоги і провалах Євромайдана , про помилки команди президента Януковича , а також прокоментував чутки навколо впливовості кума президента Росії Віктора МедведчукаПро Євромайдане та акціях під Межигір'ямНинішні протести - це кроки до свободи і справжньої демократії. За часів мого президентства в країні такого уявити не могли. Народ піднявся до рівня творення країни. Але і у влади , і у опозиції відсутня політична культура . Та й українці в цьому питанні слабенькі. протестуючі налаштували барикад , і це вже за межами Конституції і закону. Що стосується акцій під Межигір'ям , то це приватна територія . Я , наприклад , живу в Кончі ( елітне передмістя Києва - « Репортер» ) , і я б не дуже-то зрадів , якби хтось ходив під моїми вікнами. Виходить , ми хочемо жити в демократії , але по факту це означає , що для нас « демократія» і « анархія» - це рівні поняття. Влада теж хороша. Той факт , що людей на Майдані побили , при чому зробили ці вночі - це злочин. Жорстокий злочин .

Про опозицію і конкуренті ЯнуковичаВіталій Кличко лідирує серед інших, але не маючи розгалуженої мережі партійних організацій , які його можуть підтримати , Кличко буде дуже нелегко. Про серйозну конкуренцію можна говорити тільки тоді , якщо всі опозиційні сили направлять свої ресурси на підтримку лідера УДАРу . В іншому випадку - конкуренція буде невелика .Про провал ЄвроінтеграціїЦе вкрай низький професіоналізм влади. Я не схильний драматизувати ситуацію , але я схильний нещадно критикувати владу за те , що вона так безвідповідально і непрофесійно поставилася до цього питання. Я сказав Віктору Федоровичу Януковичу , що людей , які готували підписання договору СА необхідно усунути від роботи , щоб більше не заважати Україні йти курсом , яким вона хоче.

Немає коментарів:

Дописати коментар